Åren har bara rullat iväg... :/

 Som överskriften lyder åren har bara rullat iväg... :/
Detta var sannerligen längesedan och jisses om det har hänt saker under åren som förflutigt! Hur längesedan är det nu nästan 4år? Wow...
Tänkte försöka göra en så kort uppdatering om det ens går ann (hahaha)
Så sedan sist har jag hunnit med att flytta hem, bytit partner 2 gånger och fått en liten knodd till! <3 Yes lycka lycka!
Det är också hela anledningen till att jag väljer att starta upp bloggen igen då jag av en slump behövde bilder från bloggen när Liam var liten och blev då sittandes att läsa... Åh så kul det var att få följa Liam på nytt kändes det som och att nu kunna jämföra mina två skatter vilket resulterade i att jag bara måste få skriva ner även mitt andra barns resa genom det första året!
 
Det har som sagt hänt väldigt mycket i livet och det har inte alltid varit till det posetiva.
Jag kommer säkert återkomma till dessa punkter senare i bloggen men just nu kommer mycket fokus ligga på mina ungar det har ju redan hunnit gå nästan 4 månader för min minste och Liam har redan hunnit bli 7år gammal och börjat första klass!!!
Vi är lyckliga och jag har hittat tillbaka till min barndoms kärlek, det låter klyschigt men we are one big happy family =D Det har varit en helt fantastisk resa tills hit vi står idag med resor, god mat, skratt, glädje, tokigheter, nya bekantskaper, flyttar, ny tillskott i både människor och djur. Jag hoppas du som läsare kommer att gilla min blogg och trivas med mig och min familj som denna blogg alltså kommer att handla om. Då jag älskar att laga mat kommer jag inom en snart framtid ev även uppdatera kategorin vi äter med middagar och bak vi ger oss i färd med!
Klappar mig själv på axeln, välkommen tillbaka, detta ska bli spännande och riktigt kul!
 
/Hej, puss, ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0