Trögt..

Våren är här!! 🐝🐞🌻

Helt underbart träd och buskar börjar bli gröna och knoppiga!  Har både hunnit se otäcka humlor, en enstaka geting och tull och med en vacker citron fjäril!!
Japp då vet man våren är här och glajjorna åker fram 😎

Det går trögt med skrivandet och jag är väl medveten av det men det är så mycket i livet som går före.. har helt enkelt inte tid och lägger all focus och tid på barna ❤
Där händer en hel del vill jag lova!  Lille gossen är nu 8månader och är en stjärna i BVC rapporten! Allt utan anmärkning g och lite till! Han jollrar skrattar och försöker förtvivlat dra sig framåt på golvet! Än så länge lyckas han bara ta sig runt i en cirkel men det går fort fram i gåstolen 😂 allt ska utforskas och smakas på och han är nog redan nu busigare och mer bestämd än vad brorsan var i denna åldern haha! Han klappar händerna, vet vart lampan är säger mamma & pappa och äter småsaker själv. Super duktig är han verkligen och så rolig! Här om dagen tog han sin tallrik och sked och försökte skopa upp maten förde den till munnen och sa gaopp gaopp gaopp 😂
Sitter själv stadigt och fint men får han inte som han vill kastar han sig rätt akut vilket är lite läskigt så man sitter bredvid eller gärna bakom honom! Det går inte att lämna honom ensam en sekund för han rullar så fort 😂

Det är sol och påsk lov så nu ska barnen och jag ut i vår solen. Träningen går framåt och jag ligger i må ni tro kommer blogga om det när tid ges som sagt blir prioritera fram över barnen då det är riktigt kul att läsa om både för dem och mig och er när dom kommer upp i åldrarna! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Va duktig du e
Glad påsk
Kram Maria

2017-04-13 @ 07:16:18
Postat av: Maria

Va duktig du e
Glad påsk
Kram Maria

2017-04-13 @ 07:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0