På g 😉

Hej och hå här är det full rulle!

En trotsig 7åring och en super över trött 6 månaders gnällspik 😂 men jag älskar varje sekund!!
Jo men faktiskt!
Hur jobbigt det än är av och till och jag önskar jag kunde dela mig på mitten eller bara försvinna så ångrar jag inte en enda sekund med er mina barn.. 
Får antagligen gråa hår i förtid men vi lär oss av varann allihop ständigt nya tillvägagångssätt att avvärja ett vredes utbrott från äldsta sonen..
Det är tufft och det kommer vara det ett bra tag till men vi e påväg..
Ja jag talar i gåtor och känner att jag vill göra det just nu då det känns bäst.
Det händer mycket och det är många bollar i rullning!
Spännande, jobbigt, ledsamt, tråkigt, kärlek, ilska,  tårar, kramar, vänner, fiender...familj 💖 tid!!

Till något väldigt posetivt  nu då! 😉
Vi har tagit första steget mot att älska våra kroppar igen 😂 det är dags nu och vi är inne på dag 2 av träning shooohoo!!
Känner mig piggare och bestämd till tusen, nu kör vi! 😉
Före och efterbilder garanteras 👍👌
Med andra ord kommer kolumnen my work out snart uppdateras till er nyfikna!

Kommer lägga detta inlägg under vi äter för idag har vi ätit gott vill jag lova!
Panerade sej filé, potatismos, gröna ärtor och den där gööör goda kalla fisk såsen man fick i skolan ni vet 😉 muuums!!

Ailo har fått sin egen portion givet!

I den hade jag följande:
◇stekt sej filé
◇gröna ärtor
◇koktpotatis 
◇pytte pytte smör
◇en gnutta citronsaft
◇Bröst mjölk
◇färsk dill

Ska bli spännande att se vad prinsen säger 👑 😉

Må bäst allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0