30 år

Jag vet inte vad som beskriver den här dagen bäst... 13 snart 30, freaky friday, 30 year old but not a virgin eller fredag den 13e.
 
jag vet inte om det är ödets sjuka ironi att på varje stor dag i mitt lv ska det alltid vara något som ödelägger precis allt och trashar och river och sliter...
jag tror nog att jag beskriver situationen igår helt på pricken när jag säger att det var som om någon kastat in en handgranat där jag stod och precis allr runt omkring mig bara rasade eller sprängdes bort, ett öronbedövande tjutande piiiiip bedövar all smärta och alla röster omkring mig kändes som ett ett avlägset mumlande varpå allt bara blir vitt, svart eller bara suddigt...
Jag kan eller vill inte gå in på vad som hänt av respekt till alla inblandade så för nu stannar jag här, men kände jag måste få utlopp av någon form av reaktion och eftertanke...
Jag är så sjukt tacksam och lycklig att mina två största energikällor var samlade precis samtidigt just i denna stund var bara såå toppen! Min bästa vän och min bästa vän!
 
Att bli väckt denna morgon till min bästa väns och min lilla familjs ljuva sångröster var helt fantastiskt mysigt!
Där var bästa frukosten inburen och jag blir så rörd över hur väl ni faktiskt känner mig!
en coca-cola, wasa to go knäcke och en tårtbit för den som inte kan äta tidig frukost hihi senare har det utlovats dagobert macka men nu ska jag försöka lägga allt åt sidan och bara njuta av nuet, åldersnojjan försvann igår i "explotionen" jag har bara helt änkelt inte tid för sånt...
 
Idag fyller jag 30 år!
 

via GIPHY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0