đŸ’« Angel shot đŸ’«

Har ni hört om denna shot?

Om inte spetsa öronen dÄ denna metod kan rÀdda liv!
Jag sÄg nyigen en video om att det börjat i London med en shot vid dÄ namnet Angel shot som har en vÀldigt stor innebörd nÀr du bestÀller denna.
Genom att bestÀlla denna shot signalerar du till bartendern att nÄgot Àr fel..
Det finns 3 olika typer 

1.angelshot regular= bartendern följer dig till din bil.
2 Angelshot on rocks= bartendern  bestĂ€ller en taxi Ă„t dig
3. Angelshot with lime= bartendern ska tillkalla polis!

JĂ€tte smart?!
Personligen tycker jag det kanske rÀcker med en typ av Angelshot för att inte förvirra samt att nÀr denna bestÀlls Àr kvinnan/mannen uppenbarligen redan mitt i en obehaglig situation och ber bartendern om hjÀlp!
SÄ tycker faktiskt vi borde ta med oss detta nÀr vi gÄr ut pÄ krogen. FrÄga bartendern om hann tidigare hört om detta, för vem vet kanske rÀddar det faktiskt nÄgons liv en dag?
Detta har sĂ€kert inte kommit ens till sverige men varför inte introducera det till din lokala bar? 
Share The Word 💋

För övrigt ligger jag fortfarande nerbĂ€ddad och denna jĂ€kla förkylning vĂ€grar slĂ€ppa taget om mig med sina klor! KĂ€mpar tappert för att bli frisk och börjar bli ganska trött pĂ„ ingefĂ€ra och te nu 😂


PĂ„ fredag Ă€r det fredagen den 13e! MĂ„ngas otursdag men alltid varit min tur dag! 😉👍 föddes nĂ€mligen pĂ„ fredag den 13e för snart 30 Ă„r sedan om jag tyvĂ€rr rĂ€knat rĂ€tt 😅 jaja jag stĂ„r vĂ€l inte med ena foten i graven precis och Ă€r Heller inte last gammal men det kĂ€nns som en ny epok. Jag Ă€r inte lĂ€ngre ungdom eller ung vuxen, att bli 30 kĂ€nns dom att nu ska du ha livet pĂ„ stĂ€ll och veta vad du vill! Vara mogen till max och ha en plan med ditt liv.
Vet att det inte Ă€r riktigt sĂ„ och att Ă„ldern blott  ska vara en siffra.. hm vem sa det? 😑
Jag har lite smÄtt panik och Älders noja aaa jag tror det men Àrligt kommer inte ha tid lÀnge till att ha det! Tack mina Àlskade barn att jag ÀndÄ blir grÄhÄrig i förtid sÀkert redan har en och annan rynka för alla hyss men ack sÄ vÀrt det!
Snart fĂ„r jag börja springa efter Ailo and There just aint NO rest for The wicked and The wicked is me!! 😂😙


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0