Äntligen fredag!

Farbror doktorn ringde mig här igår och berättade att jag fått tillbaka problemen med sköldkörteln och får denna gång äta levaxin livet ut. Där kan mycket bero på min trötthet och att jag tappat så mycket hår osv. Kändes ganska vemodigt faktiskt ändå och Fick reda på att det är en allvarlig sjukdom och om man inte medicinerar kan det leda till döden i värsta fall 😨 tydligen är mitt immunförsvar dock lite för bra då det angripit min sköldkörtel så den inte längre kan producera det som  behövs för att ämnesomsättningen skall fungera. Well rätt på det med 100micro.g levaxin så får vi se om 2 månader ca om dosen är rätt  😉 har varit mycket vel fram och tillbaka med dosen för det är rätt svårt tydligen att få ett stabilt värde. Tur dom upptäckte det igen under graviditeten!


Nu till något roligare! Idag har jag lagat pad thai till middag och det blev suveränt!  Som vanligt lagar jag massor men alltid blir det så lite över hmm 😂

Äntligen så som åvan beskriver är det ju också fredag idag och mina älskade ungar har precis badat tillsammans och ska strax lägga sig för kvällen  efter massa vatten bus! 💧💧💧Jag älskar er så mycket grabbar, ni är så himla fina och mamma hjärtat slår så förbaskat hårt för er! ❤

Vackra små grod ungar pappa och jag kunde inte bett om bättre och fina små prinsar 🐸👑🐸👑😙 så himla underbart att se kärleken mellan två syskon fasten ålderskillnaden är så stor och lileman ännu är så liten! 
Liam är så försiktig och go mot sin lillebror, lite väl försiktig för han tycker fortfarande han e så liten och skör 😅 
Ailo ser nyfiket på sin storebror och det bara lyser i dom små blå av lycka och intresse av vad hittar brorsan på nu för bus! Längtar tills dom kan börja leka tillsammans ännu mer och jaga varann ute på gården 😄 Liam säger det att brorsan ska minsann få vara med honom överallt med hans kompisar jaja så låter det nu, vi får väl se hihihi!

Med barnen i säng rena och mätta ska jag tända lite ljus och mysa upp mig i soffan tillsammans med min blivande man!
/trevlig helg folkens 😙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0