Hej då julen 😣

Det är med blandade känslor jag åter igen packat ner julen..😢

Det är ju så mysigt med alla ljus i fönstren och de färglagda pyntet i vintermörkret.. Mest jobbigt var det att för denna gång ta farväl av mina nya julkuddar och kransarna i fönstret 😭 jaja på återseen!😉👍
Har istället välkomnat lite nya saker i hemmet vi fått i julklapp bla ett par ljustakar vi fått av tante Linda 😍 fått upp nytvättade å ny strökna gardiner och går bara runt och tok myser!
Det är en bra dag idag en sån där ni vet idag trivs jag bara såååå bra i mitt hem och jag är så tacksam för det! 😊💟👌
Liam har fått nya fina gardiner han med på sitt rum och det blev så himla fint färgerna var bara så rätt!! Love it! Ska bli riktigt roligt att visa honom när han kommer hem! 😊

Nu ska jag sätta mig med en kopp te och bara njuta inte av lugnet eller mitt hem 😂 här ska byggas matstol!
Ajjemän prinsen ska få sin plats vid bordet! 😙

Höll ju helt på att glömma!!

😮😨
Vad säger ni om snön??!❄
Är det något ni är glada åt eller hade hoppats på att få slippa? 
För min del suger det ju med lederna men däremot för mina barn är detta en glädjens dag, hoppas hoppas nu det håller i sig så vi får åka pulka och kasta lite snöboll!! Hoppas också på årets första snöängel, snögubbe och lyckta!! 😀❄⛄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0