Kikärtsbollar med vulgär! 😂

Ja ibland blir det bra tokigt! 😂

Min Liam har varit hos våra vänner och käkat middag och kom precis hem och berättade han hade ätit så god mat!
Han tittade lite suspekt på maten vi hade ätit här hemma och frågade vad vi ätit. Kikärtsbollar med bulgur och tzatsiki svarade jag.
Hmmm vilken tur att jag åt hos Patricia! 😂
Jag i min tur skulle skriva ett mess till henne om hans kommentar och då hade vi plötsligt knaprat på Kikärtsbollar och vulgär 😉😅
Älskar rättstavnings program på telefonen! 

Tycker det är roligt att variera med lite vegitariskt men min familj är lite tveksamma till det, dock har dom gillat maten 😉👍

Har legat på latsidan när det gäller att göra mat till ailo och vi har bara prövat lite få babymat burkar från Ica han gillar det skarpt och det går super bra men ska börja laga eget till honom!
Det är söndag och det betyder vadå?! Ja just det bingolotto 😉👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0