Maskrosbarn đŸŒ±

Jag har sÄ lÄngt jag kan minnas alltid fÄtt höra jag Àr ett maskros barn..

Har alltid kĂ€nt mig som ett och beskrivningen av ett maskros barn i ordlistan kunde bytts ut med mitt namn 😂

Jag har under mina Är hÀr pÄ jorden upplevt en hel del pÄ gott och ont men tagit mig eller rÀttare sagt brutit mig igenom det ibland med nöd och nÀppe med livet i behÄll precis som en maskros blomma som vuxit sig upp rakt ur asfalten!

Redan som ett frö blÄser maskrosen lÀtt lÀtt med vinden och slÄr rot pÄ de allra mÀrkligaste stÀllen! TÄlig och stark och med sin klara gula fÀrg lÀmnar den lÀtt ett avtryck vart den Àn mÄ hamna.. precis som jag..

IgĂ„r kom min faster Anette tillsammans 
med pappa och förgyllde vĂ„r tillvaro! 💖
TÀnk att vi Àr sÄ lyckligt lottade ÀndÄ som har varann!!
Att vi i svÄra stunder och situationer hittar styrka och mod att skratta och le i allt elÀnde!

Som ni vet har jag nyligen fyllt Är och Anette hade med sig en helt fantastisk gÄva till mig som gjorde mig sÄ otroligt rörd och tacksam!
Jag kĂ€nde mig sedd och det Ă€r sĂ„ viktigt att kĂ€nna sig sedd och behövd i livet..💗

Med orden jag har alltid tyckt att du Àr ett litet maskrosbarn fick jag ett halsband med ett litet maskrosfrö i och helt seriöst det Àr nÄgot av det vackraste jag fÄtt!
Tack Anette att du ser mig!! 💗💗💗


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0