Planera ett bröllop!! 💍

Åh vad jag har roligt med denna karl säger jag bara!!

Du är min like, min bästa vän, min sanna kärlek och själsfriende i manlig gestalt 😂

Idag var våra ringar äntligen klara och det verkar banne mig som jag förlorat lite vikt för ringen var aningen stor vilket är märkligt för när vi lämnade in den på förminskning skulle den sitta aningen tajt?! Well Well så länge den sitter på fingret så!

Ser väldigt fram emot att planera bröllopet och jag har redan börjat punkta  upp en lista åh så spännande! MEN känner jag mig själv rätt kommer det att bli en hel del stress och panik in i det sista med 😂
Känner mig optimistisk just nu och har ju 2 bröllop att gå på innan mitt eget så hoppas på en hel del idéer och jag har ju världens bästa släktingar inom detta området! Dock är dom inte tillfrågade ännu (Anette bland annat 😘) hihihi nä men jag har bara en härlig känsla just nu att allt löser sig.. det har varit mycket det senaste men genom olika mirakel har det bara löst dig.. jag har en riktigt bra dag idag så kärleken och jag firar med att äntligen fått på oss ringarna med en fist bump  😅

/Take care vänner! 🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0