Sammanfattning av att fylla 30🌼

Känner jag mig då nåt klokare och visare?!

Nope jag skulle vilja säga jag känner mig precis lika vilsen och barnslig som innan men vid gott mod 😅😉👍
 
De senaste dagarna har varit intensiva och tuffa för att beskriva det lätt.
Men okså så fulla av glädje, tacksamhet, kärlek och mycket skratt och tårar!
Jag tackar min lyckliga stjärna för er allihopa som varit med och firat mig, ringt, messat och skickat så fina hälsningar det värmer så gött i hjärtat 💘
 
Så underbart fina ni är min familj som verkligen fått mig att känna mig så speciell och älskad, känner ni ansträngt er så för min skull och det kommer jag aldrig att glömma! Jag älskar er allihop till skyarna! 💖💖💖
Rasha jag säger bara din mat är helt sjukt fantastisk och den försvann direkt, pappa är en lyckans ost som har dej 😍
Pappa, jag vet inte vart orden ska börja eller hur jag ska kunna få fram dem av den tacksamhet jag känner! 💞p.k.ä 💞
Min älskade sander att du står ut med mig varje dag är ett under! Så du trixat och fixat planerat och grejat tillsammans med mamma, mormor och kimmen älskade fina du att du lyckas överträffa dig själv hihi.
 
Har fått så mycket vackra blommor som ännu doftar ljuvligt här hemma, häftiga upplevelse presenter, en resa till The Reef med barnen, min älskade och mamma och mycket annat jag kunde inte önskat mig bättre presenter!! Icke att förglömma så har jag fått äran att träffa både nya och gamla vänner man saknat och inte träffat på så länge ja det har verkligen hänt mycket på dessa dagar och nu är jag så trött att jag kommer få återhämta mig minst en vecka, det skulle väl vara det som jag känner av med att ha fyllt 30!
Dock vägrar jag att det skulle vara så att jag fyllt tant som vissa säger nää,  dirthy thirty kände jag passar bättre in på mej 😉👍
 
Tack åter igen allihopa jag har varit på flera olika ställen,  träffat flera olika vänner och familjemedlemmar och ni har var och en gjort mina dagar 🍸🍺🍻🍷
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
                                                                    Good friends, Good times!!!
Nu e vi snygga 😂😂
 

Det var dock efter så mycket kul dags att åter lämna ifrån mig min Stockholms pingla och låta henne åka hem till sitt och det jag lättast förklarar hur jag känner inför det gör jag med bilden nedan och texten ur Ronja rövatdotter 

"Du fattas mig 😭😙
 

via GIPHY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0