🎽heja mej🎽

Hej bloggen!

Var en stund sedan sist och det är nu exakt en månad sedan jag kickade igång med min träning!
Jag är så sjukt jäkla stolt över mig själv, då jag började denna resa på 72 kilo och kände mig fulare än fulast.. 😣
Idag när jag ställde mig på vågen ser jag att jag gått ner hela 5 kg på denna korta tid plus att jag har fått både tightare lår och rumpa 😉👌
Det är ännu en lång väg kvar till mitt mål men är AP lycklig jag ser resultat! Heja heja heja MEJ!! 

Snart är det påsk och där med också Påsklov, så tänkte hitta på nåt kul med ungarna och så får man se om påskharen kommer  till oss i år igen! 🐔🐣🐇

Lilla sockergrynet  har hunnit bli 7 månader och sitter nu nästan helt själv utan stöd 😉
Favorit sysslan är majskrokar (gärna de med smak) plaska i badet och napp, snutte mamma & pappa!
Det är härligt att se Liam och ailo skapa ett band till varandra och han är så otroligt nyfiken på allt hans storebror gör!
Liam har just nu 3 tjejer i klassen och han säger han är göör kär 😂❤

Solen är framme mina vänner och jag tror det är dags för en promenad!
Vi hörs 😎🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0