Squats from hell..🚶

Jag har såååå jäkla ont i mina ben!! 😂

Jaja vill man vara fin fÃ¥r man lida pin eller?  Ja vi kämpar pÃ¥ med henna träning och promenader men nu mÃ¥ste jag tyvärr vila dels pga värken i bena efter ca 50 squats men sedan e det nÃ¥t krÃ¥ngel med magen efter intensiv träning. Precis dör ärret är efter kejsarsnittet gör det fruktansvärt ont när jag spänner magmusklerna sÃ¥ blir lite vila nÃ¥gra dagar.

Nu har vi långkok hemma igen och denna gången är det rullader med rödvinssås och pressad potatis mums!


Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig tjej
Kram

2017-03-03 @ 20:29:10
Postat av: Maria

Duktig tjej
Kram

Svar: Tack 😄
Stephanie Sandén

2017-03-03 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0