Året 2009

JA KÄRA VÄNNER DÅ VAR SNART DET NYA ÅRET HÄR OCH JAG GER EN LITEN TILLBAKA BLICK PÅ ÅRET SOM HAR VARIT ;)
Här kommer min alldeles egna version av år 2009 ;p

  • Höll du ditt nyårslöfte??
Hmmm, om jag ska vara ärlig minns jag det inte ens =s
  • Nyfunna vänner under årets gång:
yepp, en hel del dock blev det många "lösa" vänner och ett fåtal jag känner just nu kommer att finnas med mig många år framöver!
  • Återfunna vänner under åretslopp?
Ja jag har hittat tillbaka till en av mina närmsta vänner vilket gjort mig så glad. Har även fått kontackt med äldre vänner som man tänkt mycket på och undrat vart de blev av, dock inga jag kommer ha daglig kontackt med förutom förstnämnda =)
  • Förlorade vänner:
1. Tråkigt och känns ofta i hjärtat då jag trodde vi var väldigt goda vänner och hon kommer vara saknad på många sätt och vis!
  • Har någon eller några av dina närmsta vänner fått barn i år?
Jätte många och fler är på väg!!!
  • Nämn minst en sak du ångrar under året:
All skräp mat, förlorad vän, bråk med familjemedlemmar och att jag e för stolt att visa min syster vad jag värkligen känner! =/ Färgning av håret som ALLTID slutat hos frissan i år! Varit där ca 4ggr och vanligtvis är jag där knappt en gång om året ;/ Till allas lättnad blir det frissan som sköter min färgning i fortsättningen, eller blir det??
  • Häftigaste upplevelse:
Att bli mamma till min underbara son.
  • Underbaraste efter det som hänt:
Hamnat i världens bästa familj älskar er Denise, Daniella, Diana, Mikael,Saga, Lena & Per!
  • Det bäst sagda under år 2009:
Jag är gravid, det är en pojke & Jag har fått en son <3

  • Underbaraste ögonblicket under året:
En bild säger mer än 1000 ord ;) <3


  • Mest tillbringad tid:
Med min son, hemma och på Ft, en och annan tripp till centrum *tihi*
  • Resmål under året:
Hah ha ha kom inte längre än till Finland och Gbg yeeeey!!
  • Bästa fyllan i år:
Finns det några sådanna?? :p
  • Bästa presenten:
Min wii bord!!
  • Vad spenderade du mest pengar på i år??
Saker till min son, skötbord, vagn, säng mm.
  • Gjorde någon person dig riktigt glad i år??
Prova varje morgon <3
  • Jobbigaste händelsen i år var:
Många, ibland fastnar man i jobbiga tankar som vill dra ner än i träsket, det gäller att inte ge upp och aldrig låta en annan människa trycka ner dig. Det är skönt att ha en axel att gråta ut mpt när allt omkring dig bara tycks rasa samman.
  • Vad saknade du under det gångna året:
Min familj och mina vänner där hemma.
  • Vilka låtar kommer du att referera med år 2009:
Haha Milo- aya tecnoligy, baby-b Halo, stoppar där dom e så många *blink*
  • Har du gjort någon ny upptäkt i ditt liv?
Jag har många bitar att jobba med hos mig själv, varje dag är en segerdag!!
  • Har du förändrat något hos dig fjälv det senaste året?
Jag är inte stark ensam men tillsammans klarar vi allt!
  • Vilka sidor hos dig själv har du planerat att jobba med under det nya året?
Hmmm svårt vart ska man börja, Mitt kontroll behov är ju en bra början, självförtroende och med dessa bitar flyter nog resten på ;)
  • Vad förväntar du dig av det nya året? (2010)
Massa lek och bus med min lille skatt och förhoppningsvis om jag får som jag vill en fråga av den jag älskar lika mycket som min son *drömma går ju an fliiin*
  • Har du bestämt ett nytt nyårslöfte?
Japp, men känner jag mig själv rätt kommer det svajja he he, jag ska dock göra mitt bästa för att hålla det ;)

/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0