Herregud Borås!!!

Tröttsamt säger jag bara!!!
Den 28e December åkte min väninna in på Boråslasarett för att göra sin bedömning om igångsättning och hade väskor samt familjemedlemmar klara!
Läkarna medgav att hon skulle sättas igång men inte förrens dagen efter kl 08.00 på morgonen.
Den 30December hade dom en planerad igångsättning och spenderat natten på ett hotell i anslutning till sjukhuset där sambon betalade 125kr?? och hennes väninna hela 400kr för en natt!
Dessutom såg dennes rum ut som ett råtthål, illa illa!
Väl den 30e på morgonen alltså idag ger dom henne besked om att hon ska få träffa läkare och dom ger henne inte förrens på eftermiddagen ett besked om att hon och anhöriga ska få åka hem (1h30min resväg) pga att dom har för många planerade igångsättningar idag men att hon är välkommen tillbaka imorgon.
Under nattensgång fick hon ävemn en blödning pga att dom gjorde en undersökning på livmoderetappen som oftast brukar sätta igång förlossningen (detta skedde i mitt fall) Jag blir så upprörd för Sissis och hwennes familjs skull. Är det inte lite LexMaria varning på detta??

Tycker detta är skit dåligt då hon redan betalt för en övernattning och blivigt lovad att sättas igång 3gånger redan. Anledning till iogångsättning är att hon har så fruktansvärt ont i sin kropp att hennes sambo får bära henne från rum till rum i lägenheten, på mvc ville dom till och med sätta in krykor!
Nu har hon alltså blivigt hemskickad med 2citodon i näven och en ev igångsättning imorgon bitti!
OMG!!!
pRATADE NYSS MED EN MYCKET LEDSEN OCH TRÖTT sISSI, LIDER MED DIG GUMMAN!


Till något lite gladare och trevligare!!

Liam fick så mycket fint i jul!!
Massa små fina kläder från både släkt och vänner och det är vi jätte tacksamma för!
Imorgon ska han ha på sig en jätte fin dress han fått av Sissi och han e så fin i den, dock var byxorna på tok för långa *tihi* Imorgon ska jag laga en god Nyårs middag till min bejb och tillsammans ska vi skåla in det nya året och våran nya lilla familj!
Tittar in en snabbis imorgon och slänger in en bild på lillprins i sina fina kläder, nu ska vi spela miljon Bingo,
wish me luck ;)

Några söta små julklappar:

Spargrisen från Farmor & Farfar

E den inte tuff =D

Liam fick en jätte fin speldosa av "gammel mormor" och sin mormor den va så jätte fin med 5 olika diabilder som snurrar i taket i takt till en känd barn melodi, hjärtljud eller en rinnande flod. Man kan ställa in den på en timer också vilket är uppskattat och man slipper springa lika ofta ;)

Liam fick så mycket bra och fina julklappar och leksaker och vi är jätte tacksamma! Stort tack till släkt och vänner. Många kramar från oss!!
Nu måste jag skynda mig till BiNgOn ;) Danne spelar Ppker ikväll med grabbarna så vi får hoppas att någon av oss vinner ;)

/Hej puss, ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0