Äppel, peppel <3

Precis just nu provade Lilleman sitt första rivna äpple!
Vilken fröjd för ögat!! Inte ens jag själv kunde avgöra med smaken om det var aningen surt eller bara sött ha ha gott var det tyckte vi båda två! Liam blev tjurig för att han inte fick mer, he he skynda långsamt var det ja!
Slog mig dock först efter att äpplet går lite åt det röda hållet och man skulle vad jag förstått vänta med röda frukter och bär?? Det är jobbigt med dessa färger på målen, kan verklogen en färg ha sådan stor betydelse som allergier?
Hur som helst säger alla olika, äpplet skiftar åt röd, gul bruna hållet iaf =)
Vi får se om det blir någon reaktion i blöjjan sedan *ler*

Iansiktet blev det de iaf ha ha så söt han var det såg ut som att han gjorde en grimars åt att det var lite surt och så gjorde han ett härligt litet ljud som små barn brukar göra efter dom druckigt nåt kallt, aahhh lät det ha ha super gulligt! Försökte mig på egen barnmat nu i veckan som gått också, potatis med smör. Det gick ju i honom men jag tror allt han gillar barnmatspureerna bättre och jag håller med =D Kanske ska prova göra en egen majs pure och då blir nog hemmagjord potatis pure minst lika god med lite smak i!
Önskar er alla en trevlig helg och jag och Liam har pappsen hemma på lång ledigt 2 dagar i veckan ska det vara i 3 mån nu <3

/Hej puss, ses!

<------hemmagjord potatispure.

Det fruktade röda äpplet =s (
SANNING ELLER MYT??)


<------ Rivet äpple mums!

En glad å nöjd liten Liam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0