Går världen under 2012??

Jag vet, jag vet det har vart en massa snack år efter år om dessa natur katastrofer, men man kan ju inte hjälpa att undra över kommer det att händ denna gången??
Dom är ju ändå forskare och naturvetenskapsmän och kvinnor med hjärnor skarpa som spjutspetsar??
Vi tänker, dom har haft fel för ingen idé att lyssna nu heller, eller ska vi det?? Lyssna?
Jag blir iaf rädd och jag vet vad ni tänker Lev i nuet istället, fånga dagen!!
Självklart vill jag det och försöker så gott det går he he, men är man som jag en grubblare som lägger ner på tok för mycket tid åt att grubbla på saker kan man inte sluta undra, sluta att oroa sig...
Num när jag blivit mamma också är det än värre, ska min son inte hinna bli mer än 2år...Vad an religionen vad ska jag tro på, vart ska jag söka mig.

Det pirrar i hela min kropp och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är rädd efter att ha sett det här:
börja med den första och titta sedan vidare på resterande. Kommentera sedan :) Alla filmer är i från http://ddig.wordpress.com/ där det finns massor information om detta. Kolla även http://ddig.wordpress.com/biblical-doomsday-evidence/ Här har ni sanningen!



Efter att ha sett detta; Diskutera gärna- Hur ska vi skydda oss??

Samtidigt känns detta långsökt och som ännu ett påhitt, jorden skulle ju gå under år 2000 också, samt årtionden innan det osv...MEN KAN VI VARA RIKTIGT SÄKRA DEN HÄR GÅNGEN??
(Läskigt) Det finns också många kritiker och dom som tror bilder mm är fake, vad tror du??

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Dom säger att världen kommer gå under 2012 just för mayakalendern slutar då. Men jag tror absolut inte på det där. Nu orkar jag inte kolla på alla videos för att jag måste plugga får göra det senare =P



Och en länk till dig har kommit upp ;)

saknar er och vi ses i helgen <3

2009-11-26 @ 14:09:52
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: aha okej, men alltså alla kan inte vaccinera sig samtidigt heller för så många får feber. Min stackars vän hade det idag och var sur hela dan:/

kul att du tycke rjag har bra åsikter:D



Hinner inte kolla på viderona nu men kan säga att man behöver nog inte oroa sig mycket, även om det skulle hända en dag.

Iaf som jag som tror på liv efter döden är inte så rädd, fast jag är rädd för dom som kommer inte tro på det även om det nu nån dag händer, för jag tror att jordens undrgång sker snart:/ jag är orolig alltså för andra, inte så mycket för mig för jag vet vad jag tror på och vart jag ska söka mig.



Man får bara leva i nuet, särskilt nu:) leva varje dag fullt ut.

2009-11-27 @ 19:57:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0