Hej hå!

Ja så var dopet avklarat och det var jätte nervöst och spänt.. tänkte berätta allt om gårdagen i nästa inlägg är allt för trött idag. Bilderna på min kamera var dessvärre ur usla så jag får vänta på bilder från släkt och vänner och hoppas på att de blev mycket bättre!
Vill speciellt tacka underbara faddrar för stöd och daniels under bara mamma och faster som hjälpte till med hela dop och kaffe!!!

Tack även till min fina mamma & mormor som gjorde dom goda och jätte fina smörgås tårtorna samt min moster som kom och hjälpte till att toast masta he he! Tyvärr hann jag aldrig fota smörgåstårtorna dom tog slut innan jag ens hann få fram kameran he he!
Nu e det lite mycket hemma med allt så jag hör av mig så fort allt lugnat ner sig lite och återgått till det normala he he tack igen allihopa för att ni kom till vårat dop! kramar fam Linderoth/Sandén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0