Hur man skaffar sig läsare rätt eller fel?

Har legat och funderat mycket inatt på kändis bloggare, eller bara de ur snygga bloggers som bara har otroligt många läsare och jag har frågat mig själv hur dom lyckas..
Vad kom jag då fram till, hur får man många läsare??

  • Bara är sjukt snygg (dessvärre verkar det som om ju snyggare du är ju dummare :s) *lite ironisk där*
  • En egen\unik stil (väldigt personligt sätt att skriva\klä sig etc)
  • Vara väldigt bra på något tex måla, ta foton göra egna smycken.
  • Vara iriktad på ett område då tex mode, skönhet, hälsa, sport etc..
  • Irritations objekt, ha starka åsikter, kopiera andras material bara för att provocera andra bloggare för att på så sätt väcka uppmärksamhet.
Det hela handlar ju om att skriva om något som lockar läsaren, det måste vara något som fängslar och gärna ger ett starkt budskap, något väldigt sorgligt?roligt?vackert.
Jag tror att läsaren gärna vill kunna identifiera sig med det hon/han läser.
Jag tror vem som helst kan bli en "känd" bloggare om man lägger manken till om inte anna skaffa sig många läsare och ofta hamna på topp 20 listan.
Inget är omöjligt och människan är otroligt lättköpt.
Tycker du jag har helt fel?

Till dig som bloggare, Hur skulle du beskriva dig själv med ett enda ord??
Vad tror du gör DIG till en populär blaggare/bloggerska??

Får jag tillräckligt med svar på detta kommer jag publicera vad ni själva tycker och tror gör att ni ligger på topp *ler* Länkar då troligtvis till er blogg så om ni vill vara anonyma skriv det i kommentaren *blink*
På så sätt kan vi statistiskt förhoppningsvis se vad som faktiskt gör dig till en bra bloggare(bloggerska!

Är det något jag tycker är roligt är det att debbatera med folk och jag bryr mig mycket om era åsikter!
Ingen fråga är för dum, stor-liten att ställa och jag lovar att alltid göra mitt bästa för att svara på den ;)

Något annat som väcker stor uppståndelse är detta med religion inte sant??
Man skulle kunna skapa världskrig genom att så ett litet litet frö..Ha ha helt otroligt.
Har funderat kopiöst mycket angående religion då detta faktiskt är något som skrämmer mig. Jag kommer längre fram skriva om min "rädsla" till religionen & livet efter detta men då vill jag verkligen ta mig tid med det inlägget och jag känner mig inte så pass lugn och sansad för ett sådant inlägg i nu läget, dessutom kan jag nog säga på förhand att det skulle ta mig mer tid än vad jag för tillfället kan undanvara och skulle få mig att grubbla hela dan *ler* Sa ju det, det väcker starka känslor inom mig!

Vill passa på att önska mina kära läsare en trevlig helg!!
Någon som ska hitta på något särskilt??

/Hej puss, ses!


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hm bra tanke..

Just att jag står för mitt förflutna och visar det i min blogg, gör mig välbesökt, tror ja =)

2009-11-21 @ 13:17:14
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: maria

bara ta det lungt vart sjuk av influensa sprutan..

trevlig helg Maria

2009-11-21 @ 13:47:31
Postat av: Mina

God eftermiddag.Det är en pojk som jag väntar..ska bli så underbart att bli mamma..Ja det stämmer att det är mitt första barn..Ha en skön lördag..

2009-11-21 @ 13:59:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

JA det kommer inte var många lugna stunder med min son..nä jag är inte nervös inför den dagen..längtar jätte mycket.krma

2009-11-21 @ 15:40:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv, Vad bra :D

Det är bra med mig med :)

2009-11-21 @ 16:54:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Karin

ska jag baka? hehe har jag sagt det?:p glömsk...

2009-11-21 @ 18:37:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: LIENE

äsch det stämmer ju inte. Visst ska man oftast vara snygg om man ska bli stor bloggare men jag tycker inte Blondinbella är särskilt snygg...en typisk svensk tjej bara.

Men dte jag tror gjorde stora bloggare kända som henne och Kenza är för att dom är så starka. Tjejer vill liksom vara som dom, iaf många tror jag. ha samma självfötroende som dom. Man fastnar lätt vid folk med bra självfötroende för de har ngåot positivt att ge.

Fast inte dom som är överdrivna..det blir inte samma affekt.

2009-11-21 @ 21:17:00
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Popruta

Sen så hjälper det ju om man är lite "smårik" från början, så man kan visa upp nya snygga prylar (lite stjärnstatus sådär), och gärna lite vänner som kan länka till en :-)



Mig med ett ord: kreativ!



Och jag vet inte, jag är ingen populär bloggerska så jag skulle väl säga "ingenting" då , haha :D

2009-11-21 @ 23:59:36
URL: http://smyckas.blogg.se/
Postat av: jennifer

fin blogg :D

2009-11-22 @ 12:20:47
URL: http://typjussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0