Klaaaaaant :´(

ÅÅÅÅÅhhh vad jag har gjort bort mig nu =(
Satt och tog så mycket fina kort på Liam igår kväll och skulle precis lägga in dom i datorn för det var massa fint på Liam å sin gud far, Liam å gammelmormor <3 och bilder från när han var riktigt liten å skrynklig samt att det var få bra men fina bilder från dopet... Vad händer??
På något sätt råkar minnet tömmas... shit jag e jätte ledsen nu alltså för de som skulle fotat på dopet kom inte och gudmor{faster Denises kamera var sönder så det var ju bara min bilder som fanns =(

Nu är allt borta och det finns inga kort från dopet som minne =( Vet inte vad jag ska söra gör deppig...Det var så mycket fint som är obetalbart och ögonblick som aldrig mer kommer åter. Nåja det kommer många många fler med min goa prins och tur e väl det <3
Som tröst åkte vi iaf ner och köpte kläder till lilleman vilket behövdes!
Nu har han ju strl 68 och i den klädhögen har vi inte mycket e jag rädd... Men lillen fick pengar i doppresent så vi valde att spendera lite grann av dom till kläder dock inte allt då vi ska sätta in en del i aktier!

Här e bilder från dagens inköp..



  • 2 par pyjamas från cubus
  • i bodey (barba fluff) H&M
  • 2 bodeys Lindex
  • 1 par mjukis byxor Lindex
  • 1 par jeans Lindex
  • 1 par tights strl 74 cubus (syns ej i bild)
Summa ca 700 kr :s
Köpte även utstyrseln till jul vad tror ni han ska vara??
<3<3<3



Mamma köpte även lite små plock till sig själv  Lite klämmor och scrapping till julkorten, min mamma tog med sig lite från gbg så jag har att pyssla med nä'r jag får tid över *ler* NÄÄÄR jag får tid över
å så åt vi alla tre en god middag på kolgrillen =) Hoppas ni andra haft en underbar dag!

kramiz

Kommentarer
Postat av: Totte

Vi har bilder från dopet, om du vill ha?

2009-11-16 @ 20:35:30
Postat av: LINDEROTH

Tråkigt det där med bilderna :( men jag har för mig att jag såg några ta bilder, eller har jag fel?



Så söt lilla liam! Jag saknar er alla tre..

2009-11-16 @ 22:21:20
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Modeblogg - The Daily Influence

söt :)

2009-11-18 @ 13:14:02
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0