Sammanställning!!

Tack underbara ni för era kommentarer!
Tycker det är så roligt att få eran syn på det jag skriver också!


Frågade vad ni skulle sätta för ord på er själva om hur ni bäst fick beskriva er själva med ett ord och så här blev resultaten ;)

Popruta
Mig med ett ord: kreativ!
http://smyckas.blogg.se/

Detta stämmer med all rätt in på denna tjej! Hon har gjort helt fantastiska
smycken! Kreativitet är något att bli hyllad för!!
En person som är kreativ brukar jag förknippa med glädje, lugn och värme!

Madicken
jag står för mitt förflutna
http://conler.blogg.se/

Att stå för sitt förflutna! Dessa ord berörde mig långt in i hjärtat,
då jag själv haft ett h-vete i mitt förflutna och tampas med mardrömmar varje dag.
Men man ska inte ångra sina misstag utan lära sig av dom,
man ska aldrig ge upp trots att det ibland är svårt och något som jag tänkt mycket på som faktiskt stämmer
what dosent kill u makes u stronger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0