1 vecka till avgång ;)

Nu är spänningen olidlig ha  ha!
Kryssningen avgår exakt idag om en vecka och vi är flera som väntar med olidlig spänning!!!
Som vi tjejer planerat inför denna resa! Sofie köpte djävulsklänningen med horn från Alice of Sweden och mina 2 pinglor (Daniella & Denise) har ännu ej helt riktigt bestämt sig. Jag därimot är näst intill klar ska bara fixa utväxten å lite sånt *blink* Möjligt är det att jag slänger upp nån bild när gänget är helt samlat på kryssningen om mobil trafiken så tillåter ;)

Har varit en riktigt slapp dag idag och den har mest gått åt till att äta =( mindre bra jue...
Prinsen ligger i sin vagn och sover så sött och egentligen borde jag också passa på att vila lite, då jag är gryyymt trött. Vet inte varför musten bara gått ur mig såhär?? Känner mig faktiskt lite små krasslig om jag ska känna efter lite *skrattar*

Igår ringde Veronica mig, helt oväntat! Blev jätte glad att höra av henne det var ju år och dar sedan vi hördes pga lite tråkigheter i våra liv. Tydligen har mycket av all den skit som hon gått igenom börjat klarna!
Ni vet vad som sägs: Efter regn kommer solsken... Tror ni det är så? Efter regnet lyser solen fram?
Ja det tål kanske att diskuteras. Hade iaf fullt upp med lilleman så jag hörde inte mycket av vad Vera sa, men jag har tänkt så mycket på henne under det senaste året och det sa jag till henne! Vi kom överäns att höras senare idag!

Jag har en fråga till er kära läsare och skulle bli jätte glad om ni ville besvara den även ni som bara snabbt kikar in!
  • Ska jag specielisera mig för ett område lite mera "extra" i min blogg? Så som kanske sport, mode & skönhet, hälsa, drogmissbruk och vägen tillbaka etc..
  • Inte ändra på något utan fortsätta i min "dagboks" variant
  • Dissa kändis bloggar, ta reda på allt om dom och enbart lägga upp deras semsta sidor, isåfall vilka kandidater?
Hur vinner jag dig som läsare?
Jag vill vara den rösten som säger det kanske alla andra inte vågar.
Jaaa tål att tänkas på detta eller hur??!

/HEJ PUSS, SES!

/HAHAHAHAH den e så hemsk så ja måste bara"!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag tycker den e bra som den e ! blandad kompott

kram maria

2009-10-21 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0