Bvc...

Vart på bvc med lillen idag på läkar kontroll! Han var så ducktig och gav inte ifrån sig ett pip när dom klämde och kände å va där å lös med lampan...Nästa gång vi träffar läkarn e det vaccination usch vad hemskt undrar hur det ska gå, jag som e så sprut rädd jag kommer tok böla när dom sticker min lille... Önskar Daniel kunde vara med och hålla mig i handen så håller jag i Liam!!

Idag har jag skrivit mycket.. om nästan hela min graviditet så nästa gåg ska jag skriva om förlossningen och om Liams framsteg månad för månad..
Har en fråga till "alla er där ute" hur mycket är det okej att avslöja om sig själv.
Har mycket att dela med mig om gällande mitt liv i hopp om att hjälpa andra. Mycket intima-privata saker men frågan är e detta rätta forumet att blotta sin själ på?? Sina innersta tankar?
Tänkte ju fråmst på min barndom och min tonårsrevolt, mina diagnoser och livet just nu.. Vad är okej och vad är inte okej?? Blir jätte glad om ni lämnar en liten kommentar angående detta.
Blir det så att jag skriver om mittn liv så kommer jag givetvis att låta er som läsare ställa frågor. ne nu ska jag göra middag åt min älskade man *blink* Marie känn dig dissad jag ska göra sket go sås med massa kalorier..

Hej puss ses!

(P.s ska försöka skriva nåt inlägg +å fortsåtta på graviditeten men har rätt mycket framåt veckan. Ska göra mitt bästa d.s)

Kommentarer
Postat av: Marie

Kom bara ihåg sen när du sitter med dina kaloririka såser och jag med min fit-kropp ;)

2009-09-01 @ 17:48:31
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: maria

Gumman ! lämna inte ut det allra innersta hemligheterna, finns alltid någon som ska slå ner på det . men annars så kan man nog skriva rätt mycket.

Gör det som känns bäst

kram o lycka till

maria

2009-09-01 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0