Fullt ös--> medvetslös +tv3s nanny!

Oj oj vilken dag det kommit att bli idag.. Kom nyligen hem med min lille son och vi båda är gör trötta! Först tvingade vi oss upp kl07.00 för att gå till vård centralen direkt efter tog vi bussen till Ft där tv3s nanny Anne-Lie kom på besök! Åt en snabb frukost hälsade på våra vänner (Liams & mina ) och skyndade sen snabbt vidare till Liams farmor, faster å små kusinerna Saga å Micke! Vi åt lunch på Olerýs och kollade runt i stort sätt alla handens affärer, superduper mysigt att träffa dom... Vi har saknat dom så mycket, åhh familjen betyder verkligen mest!
Missade dock vad Anne-Lie föreläste om men sån tur e har jag förmånen att få en ny chans på Torsdag då det är Future Teens 5års jubileum då kommer hon igen! Lilla Elsa va söt som vanligt å jag längtar tills Lill prinsen kan sitta själv så han kan titta in i hennes stora blå och upptäcka vilken fin liten prinsessa hon e =)

Nu har Liams pappa kommit hem och ska snart få spela sitt älskade WOW så jag ska va bussig å möka på mig! Strax..hehe! Tänkte bara tala om att jag så snart som möjligt ska lägga in förlossningsberättelse samt uppdatera om Liam då han redan hunnit bli hela 2mån, jisses vad tiden går och som han växer lill prins bus =)
Lite bilder som togs under dagen på farmor faster diana å kusinerna trots fasters protester!! Älskar er!

/Hej puss, ses!

Farmor å kusin Micke <3

 Fater Diana

  Mys Saga!! <3

Diana fastnade för ett påar blå leggings till Saga he he ja vet hon kommer köpa dom tillslut =)

Fick min närbild tillslut =)

Och så en liten bild på prinsen <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0