Heel skön!!

AArg hafde precis fixat klart inlägget när hela skiten försvinner!
Ja ja shit happens! Har precis göttat mig med Andra avenyn och Riverside som e da shit asså!!!
BJuder på ett hel skönt klipp, där den onde och den god tanken e med he he. Du vet ängeln eller djävulen som ibland sätter sig på din axel för att ge goda/kloka råd eller onda/dåliga beslut. Jag vet att jag iaf har dem LOL. Iövrigt ha en skön helg allihopa är åter på måndag då e det sångstund i valla igen!!

/Hej, puss, ses!

 

P.s nån som vet hur jag ändrar text färg??

År också nyfiken på om nån vet ifall inläggen publiceras på nåt stort space?

 


Kommentarer
Postat av: maria

Trevlig helg på dig med !!



Maria

2009-09-11 @ 18:31:01
Postat av: Jennyh - Lever lyxliv på Malta ;)

Ja eller hur, lite höga var dom.. :P

2009-09-14 @ 09:55:46
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0