Tid från bloggen...

Hej mina trogna läsare..
Jag kommer låta bloggen damma nån vecka pga att min lille kille har så väldigt ont.
Jag lovar att skriva om hela operationen snarast möjligen, men just nu går mn son givet först.
Lägenheten är just nu i kaos. Drivor av tvätt högar, dammsugning är ett måste och det går inte ihop med sömnlösa nätter och en pojke som har jätte ont i sina stygn.
Läkar besök hit och dit också så nu e det lite mycket, men snart e vi på benen igen.
Inatt sov ingen av oss speciellt mycket så nu är jag döds trött, orkar inte ens tänka på städningen...
måste få lite sömn.

Kommentarer
Postat av: maria

Hoppas att allt är ok! tråkigt att han har ont!

Saknar dig

Pussa på Liam från mig.

På fredag är vi i Valla & Grillar och myser.

Vi ska nattvandra

Ni är välkomna ner vid 18 tiden

Love M

2010-04-27 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0