Modell fore a day.

Omg, omg, omg!!!
Jag ääälskade n The studio!ästan alla kort som togs igår på The studio!!
Dock kan jag inte betala 2800 för ca 60 bilder så jag fick med tårar i ögonen ahahah välja ut endast tre och det var inte lätt då jag blev heel ego ocg bara "åh shit vad jag e snygg hela tiden ha ha..

Ja det är kulnär man för en gångs skull känner sig heelt fantastisk vacker <3
Snart ska jag få en ny blogg designe, ska bara få tummen ur och skicka fotona till Nisen.
Idag blir en lugn dag då det vart så mycket det senaste, åkt runt en massa samt gått upp tidigt näst intill varje dag nu =)

Kanske kommer min moster och min beloved kusin nästa vecka, lääängtar!
Så nu ska jag gosa med mina prinsar, höres!

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

jaa du måste skickaskickaskicka :D

2010-08-05 @ 13:02:55
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: maria

hej ! kul & se dig här

Glöm inte att måndag är den sista dagen att anmäla sig till stugan

Kram Kram

2010-08-05 @ 17:54:58
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0