Summering workout. Augusti.

Nu har jag bara en ynka liten stämpel kvar påkortet för att ha fullföljt Sats sommar träning å då väntas en liten suprise =D
Dock vet jag nog redan vad det är he he.
Känns så skönt att träna rena lyftet på dagen och
 jisses vilken tränings värk jag har i rumpa och framsida lår jag har efter gårdagens träning, idag blev det lite softare pga det är svårt att utföra övningar när det värker he he, men bättre träna lagom än ingenting alls *blink*

Väger mellan 60-61kg så det går framåt och som sagt syns det som sjutton på kläder, ja inte nog med att jag kommer i jeansen igen så sitter många kläder slappt xo (Hardcore)
Känner mig ganska tillfreds med att vara duktig och dricka protein shake som smakar pyton men fore a good couse =D

Hmm har ju ingen före efter bild för jag sparar ju inte gärna bilder jag ser helt tjock ut på men...Söta Daniella var så god att lägga upp en bild på mig från i vintras och den skulle man ju kunna använda ;)
När det känns att jag börjar nå mitt mål, eller så kan man ju lägga upp flera nåja vi får se.




Kommentarer
Postat av: maria

hoppas ni kom hem ok

Kram Maria

Trevlig resa...

2010-08-18 @ 17:38:41
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: maria

hej

Hoppas du kommer på Måndag

Susanne kommer inte hålla i sångstunden längre så Johanna letar efter en ny.

Men kom ändå

Kram Maria

2010-08-27 @ 08:51:52
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0