uppdaterar...

Hej hej bloggen!
Det rullar då på som vanligt och snart är tråkigt men sant alla semestrar och ledighet över och lika så sommaren, ja det e inte så långt kvar nu så vi får allt passa på att njuta nu.
Precis som jag och lilla Liam gjorde igår på ballkongen nåja jag lekte mest och Liam njöt av sin lilla pool <3
Träning rullar på och det känns grymt skönt att komma hem efter ett härligt tränings pass, shit va man känner sig najs i kroppen efteråt *blink*

Angående mitt depressiva skit försöker jag att inte tänka på det men var hos läkaren i fredags och fick pratat ut lite, vilket dessvärre resulterade i att jag mådde ännu sämre för man drar ju liksom upp allt till ytan och jag håller det ju alltid inom mig för att jag har inte tid att må dåligt iaf så det syns, min lilla pojke går först och jag vill inte han ser sin mamma ledsen, så det sker ibland i smyg att jag sitter och mår som man ibland gör.
Nog om det lägger upp lite bilder från idag och igår, Liam var heeel klädd med Lundemyr idag till Mini sats, hi hi han va så söt så!!

Tisadg är det ut till hemliga ön med Future och äntligen ska jag träffa Sofie & lilla Albin igen *lycka*
Ha det bäst...



 


 Han går riktigt bra nu den lille BUSUNGEN ;)

 
Ibörjab var det riktigt irriterande att mamma höll på
att fota heela tiden, jag vill ju leeeka mamma!

 

/Fortsatt glad sommar
, önskar vi!
,,,,,,,,,,,<3,,,,,,,,,,<3,,,,,,,,,,<3,,,,, Mamma Ickiz och bezze Liam!!,,,,,,,<3,,,,,,,,,,,,<3,,,,,,,,,,<3

Kommentarer
Postat av: Gockiz

Det fixar sig Steff =) Jag har också pissdagar men jag brukar ju ringa dig och bli lite gladare <3<3<3

Puss puss

2010-08-15 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0