Where is home??

Tanken slår mig, var är mitt barndomshem??
Just nu är tankarna i full spin och jag ställer mig frågan var e hemma??
Som min sambo sa "vi är din familj och detta är ditt hem, men i mina tysta tankar undrar jag var har mitt hem varit??
Jag har egentligen alltid bara vandrat runt...
Vad vill jag få ut av livet & vem är jag är dom största frågorna jag alltid ställt mig.
Som jag har det nu, fast bostad en son, en underbar man och ja, ett liv är det jag har nu, men...
Men vad är det jag saknar??
Det är min familj.
Hur bra jag än har det kommer jag aldrig ifrån att Göteborg är och kommer alltid att vara mitt hem...
All skit jag varit med om all lycka, ja min barndom det är Gb fucking G!

Jag kan inte delete mina rötter och jag kommer alltid att längta hem, det är så och det vore dumdristigt att ens tro något annat.
Jag är inte otaksam eller har det dåligt jag älskar min sambo och det vi byggt tillsammans, jag känner mig bara ensam och som om jag inte passar in i ett fullt ös stad..
Jag tänker på att jag aldrig kommer hitta nån jävlastans här utan hjälp vilkjet begränsar mig och får mig att känna mig som ett kolli, hemma vet jag iaf att "åh där kommer vagnen och oavsett nummer på den jävöla skrothögen så VET jag vart jag hamnar och jag vet hur jag tar mig dit"

Det är inte lätt när jG E HÄR..
Jag längtar efter min pappa-min trygga punckt i livet, det har alltid varit du pappa och jag hoppas du vet det.
Givet har vi haft vårat duster men ser jag idag på det stora hela vet jag VEM som ställt upp och alltid funnits dör...
Jag är mäkta stoilt att du är min pappa!

/Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Åhh Steff..

Du är en tänkande qvinna,jag blir glad när du Stannar upp å tänker ,tror att du värde sätter det

Du har med din familj det ni håller på att bygga Upp tillsamans,att du saknar änlarnas hem å mig

Är så skönt att höra det gör allt lättare

Fast jag vet du älskar mig är det alltid ,ett Kvitto på att man har gjort rätt.. ialf man gör sitt

BÄSTA.... det gör du honey

PKÄ

2010-08-09 @ 09:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0