7mån

Hello!!
Ja här går det framåt med fart vill jag lova!!
Igår sa Liam mamma för första gången ;)
Han satt i sin säng och ramlade bakåt vilket inte var roligt tyckta han trots att han landade mjukt ;)
Precis när jag skulle sätta foten innanför tröskeln till rummet (hade mormor i telefonen) lät det precis som en tre åring sa MAMMA!!! He he..
Sedan lärde han sig kräla på mage och stå en liten stund i krypställning!! Han är så ducktig och tar lätt efter andra barn. Som om inte allt detta vore nog så gick han med hjälp av mig ett par steg in i pappas famn!

Idag tittar han på lampan när jag frågar "var e lampan??
Något han ochså gör nu är äter flaska helt själv och han blir inte glad på mig när mamma försöker hjälpa =)
Vi var på Bvc idag och han ligger fortfarande över kurvan och utvecklas jätte fint, han e till och med lite tidig med många saker, som att sitta på golvet stadigt helt själv.

Ålder: Vikt: Längd: Homf:

7mån   8.980g   71.5cm   44,5    

Ja det går undan och idag är första gången vi provar på välling från 8mån.
Ersättningen e nu pasé och jag introducerar min lille mer och mer för världens smaker och konsistenser.
Försöker hinna med att göra all mat själv och han äter den med god aptit, när jag imellan åt ger honom barnmatsburkar från affären märker han skillnad och man får lirka imellan åt för att han är van vid min mat det är jätte kul!!! Tiden står aldrig stilla och nu går det väldigt fort, det han inte kunde igår lär han sig snabbt idag...Barn är en gåva och det finaste som finns<3

Liam 7månader<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0