AAAArrrggghhh"!!!

Shit asså, döskallar, dönickar och dumskallar!!!
Jag e jätte öpprörd på Ekerökök!
Först och främst var dom här och skulle bara"visa" jaa det heter ju så, sedan praktiskttaget tvingar dom en att skriva på...Jag sa nej flera gånger, att jag ville diskutera igenom saken med mion sambo först, vilket dom tydligen inte kunde fatta. Det slutade med att försäljaren till luckorna sa att jag kunde skriva på nu och sen ångra mi9g, det var in ga problem ;) Yeeeeah right in my whiote naked ass att det inte va!!!
Jag hade ingen aning om att det var en ånger rätts period på det med som jag nu fått veta är på 14 dagar.
Jag fick en räkning i fredags om handpenning på 7500kr som skulle vara betald dagen efter på lördagen?? Hmm lite små skumt eller?? Jag gick då faktiskt till min bank för att betala men ooopps mitt legg har gått ut samt att det var en massa krångel att ta ut pengarna, så då såg jag det som ett "tecken" Det hela kändes inte bra och jag följde min mg känsla och ringde upp Ekerökök. (Numret på ordern)

Det svarade en tjej där som inte presenterade sig och jag förklarade hela historien för henne, hon frågade först om jag bara ville skjuta upp köpet men jag sa att det e lika bra att avbeställa allt så fåt jag återkomma den dagen jag har råd. Hon knappade in mitt person nr och min order och sa lugnt att det var inga problem dom hade inte ens hunnit skicka efter ordemn ännu så att avbeställa var inga problem! Dock sa jag att jag gärna ville prata med han som sålde köket på ,måndag!
Ingen ringde i måndags, inte tisdags och heller inte onsdags så jag tänkte ja ja så e det skönt att bli av med allt iaf. Skulle aldrig sagt det!
Igår torsdag ringde nån "högre uppsatt chef" och började giddra med mig om att jag inte alls kan göra så.
Han sa själv att jag hade ringt och avbeställt på den 14e dagen (ännu ett tecken sista dagen, utan att jag visste om det) och dom har bara 10 dagars ångerrätt, Varför i helvete sa inte deras försäljare det efter att ha tjatat när jag ville vänta?? Han blev tillsist lite små otrevlig och insisterade att en praktikant måste ha sagt att det var ok att avbeställa för mina luckor hade han skickat efter, senare i samtaletr sa han att men vi kan ju skjuta upp betalningen det tar ju endå ett par veckor innan luckorna kommer. Först och främst när jag har hört mig för brukar inte företag skicka efter ett jota förrens man lämnat in en handpenning för då har köpet godkänts.

Han började giddra om att jag skulle ta lån och kunde göra det hos dem ränte fritt
annars får jag bara logv att betala köket och insisterar jag på att avbetälla det kommer detta att kosta mig 3000kr för ingenting! När jag sa att jag inte kan ta lån sa han du jobbar väl as spydigt, nej jag e hemma med min son, din sambo får la göra det då, nej jag lovar det vill han inte...On and on höll han på att tjata och vägrade fatta, så jag ringde i panik upp min vän (tack snälla) han talade med honom och tioll honom hade han börjat giddra om att vi bor i en insats, hah jaha sooooo det ska väl dom för fan skita i dessutom vet han inte un der vilka kontroverser vi bor i en insats sen står inte jag för den den är inte min! Jag ringde upp konsumentvägledningen som faktiskt är på vår sida...Nu ska jag kontakta konsumentverket, det är upp till kamp och jag ska banne mig strida för vår sak!!!


Kommentarer
Postat av: Diana

Men herregud så kan dom ju inte hålla på

2010-02-19 @ 14:14:36
Postat av: Sandra Linder

Och du är?

2010-02-20 @ 15:34:42
URL: http://www.sandralinder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0