Det är mycket runtomkring...

Ja är lite dålig på uppdatering nu...Det e mycket som händer runt mig och det e bra saker..
Ska bara komma iordning lite i mitt huvud så blir det kanoners!!
Lovade ju att skriva om "Livet utanför" och det ska jag..Förhoppningsvis på Torsdag senast..
Imorgon blir det Farsta med Marie & Elsa, ska bli jätte kul, sett fram imot det ca 2veckor nu ;)
På morgonen imon blir det frukost på FT <3

Idag har dagen rullat i en väldig fart och jag har dessvärre inte hunnit med hälften av det jag planerade och kommer inte hinna de imon heller *suck* tiden går allt för snabbt när mann har roligt *blink*
Var på ica maxi idag och sprang runt Daniel var tokig på mig!!
Nu skriker min prins, dags för att sova och pappa Daniels tålamod på mitt skrivande tryter he he dessa karlar...

/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0