Farsta gänget <3

Idag har Mrie med sin Elsa jag och mitt minimonster Liam vart i Farsta heela dan och det har varit jätte kul..
Det är skönt att jag och du kan umgås igen, det känns så skönt att kunna prata om allt mellan himmel och jord och bara få ventilera!!!! =)
Jag tror att du ibland tycker jag e lite tjatig men vi får hoppas du har en mekanism som sollar bort oljud när jag inte säger nåt vikigt ha ha!!!

Ang gårdagens inlägg kanske jag ska tillä'gga att jag inte personligen pratat med Sandra och tro mig ser jag henne i mina kvarter ha ha då kommer jag garanterat att göra det.

Babe drog precis iväg till träningen (bjj) och jag ska nu äntligen få logga in på wow, längtat idag *ler* usch har man inget beroende så sr man till att skaffa sig ett *blink* det e tur min lille son protesterar när jag suttit för länge (min personliga mat & sov klocka) Ne då så farligt e det inte ;)

https://gamersloot.net/catalog/images/wow_battle_chest.jpg

Kommentarer
Postat av: Marie&Elsa

Men jag har inte råd.. det har jag ju sagt =/ jag hade börjat träna där på en gång, om jag hade haft råd.

2010-02-18 @ 18:01:15
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0