Hallå där ute...

Ha ha ha skönaste låten med Magnus Uggla- Vild och skild..
Den låten är klockren till en kompis, jag säger bara LOL!

Natten till Måndag fick min barndomskompis Patricia en liten son, glädje vill jag lova.
Önskar er lilla familj all välgång och lycka, så måste jag snart ta mig ner och titta på det lilla livet <3

I våran vardag händer inte mycket, avbokade min gyn tid idag vilket jag inte är jätte nöjd med för att dom har tajt med tider och väntelistan e lång dit, fan...Det är jobbigt att vara så himla handikappad som jag e.. =/
Jag hittar ju inte och får panik när jag åker ensam, på riktigtr jag hittar ju inte hem.
Säkert skulle jag komma hem det vet jag men varför utsätta sig för den pressen och mentala oron när man kan få hjälp?? Nä tacka vet jag områden jag känner igen, endast där rör jag mig *blink*
Inte lika modig när jag är en normal människa he he.
Den 10e April ska jag på kurs och jag längtar jätte, jätte mycket det handlar om första hjälpen på småbarn.
Jag läste ju detta i gymnasiet men gud som man har glömt av saker under åren, pga att man inte utävat det i praktiken på x antal år...Dumt men jag funmderar på att gå ner i källaren och rota fram mina gamla anteckningar och läsa på lite, hmmm ja som sagt har ju som vanligt många bollar i luften ;p
Idag blir det en sväng till handen och ev bvc gruppen för första gången, om vi hinner dit spännande!

Angående Ekerökök blir jag inte ett skvatt mycket klokare...
Dom är enna ljugande as ätande svin!
Dom tror dom kan lura mig??!!!
Hahaha ni skulle baxna om ni hörde mitt samtal med dem igår, där jag redigt ställde dem mot väggen.
Jag låtasdes som att jag inte kände igen rösten på andra sidan tele luren, men jag är väl medveten om att det var samma kille jag talat med i Torsdags. Han försäökte en än gång blåsa mig och sa inte ens att det var honom jag talat med utan med hans kolega.
Tjejen jag talat med och avbeställt köket av har jag också fått tag i och den lilla apan ljuger och försöker förvränga vårat samtal. Lol biiiiaaaatttch!
Dont you mess with me couse ill f*ck you up!
Jag tänker iallafall inte ge med mig och inte tänker jag betala en krona då det personliga ombudet anser att jag har rätten på min sida, då jag handlat enligt svensk lag ;) yaaayyy!!
Gav nummret till henne på konsumentrådgivningen så vi får väl se om dom hör av sig till henne, ännu en spännande del ur mitt liv ha ha ha.

Nepp nu ska jag göra mig i ordning och möta Marie & Elsa, kuligt =)
/Hej puss, seeee ya!

ps letar ny dator vad tror ni om denna??

Denna 17,3-tums HP Pavilion dv7-2100 Entertainment Notebook kombinerar sofistikerad formgivning med digital underhållning

Specifikation

Modell

HP Pavilion dv7-2122eo Entertainment Notebook PC

Processor

2.10 GHz Intel® Core™2 Duo-processor T6500

Intel® Centrino® 2-processorteknik

Nivå-2-cache 2 MB

Grafikstyrenhet

ATI Mobility Radeon HD 4650
Upp till 2815 MB grafikminne totalt med

1 dedikerad GB DDR3 (Bra för spel)

Skärm

17,3-tums HD+ High-Definition HP ***LED*** BrightView-bredbildsskärm
Bildskärmsupplösning: 1600 x 900

Hårddisk

320 GB SATA-hårddisk

Ramminne

4 GB (2 x 2048 MB) Upptill 8 GB i Vista 64-bit

Inbyggda enheter

16-bitars Sound Blaster Pro-kompatibelt ljud Altec Lansing®-högtalare med integrerad subwoofer

ExpressCard/54 slot (supports ExpressCard/34)

Fullstort stationärt tangentbord (med separat numerisk tangentlayout)

101-tangenters kompatibelt tangentbord
Styrplatta med strömbrytare och dedikerad vertikal platta för
rullning uppåt/nedåt, volymreglage, ljudavstängningsknapp

Styrplatta med strömbrytare och dedikerad vertikal och horisontell
platta för rullning uppåt/nedåt, volymreglage,
ljudavstängningsknappar, 1 snabbstartsknapp

HP Mediasmart-programvara för mediaspelare med dedikerade
menykontroller, musik- och DVD-knappar

Tillbehör

Fjärrkontroll HP:s mobila

90 W nätadapter
8-cells litiumjonbatteri

Webbkamera

HP Pavilion WebCam med inbyggd mikrofon

Optisk lagring

SuperMulti DVD±R/RW med dubbla lager samt Lightscribe

Nätverksfunktioner

Trådlöst internet Intel 802.11 a/g/n WLAN (N-Standard för maximal räckvidd och snabbare överföring)

Integrerat 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN

Operativsystem

Äkta Microsoft Windows Vista Home Premium Svenska 32/64?-bit förinstallerat (Engelska och övriga Nordiska språk kommer som förval)

Cacheminne

Nivå-2-cache 2 MB

Utgångar / Ingångar

4 USB 2.0 (den fjärde delas med eSata-port), 1 HDMI-uttag, 1
eSata-uttag, 1 VGA-port, 1 RJ45-ethernetuttag, expansionsport, 2
hörlursutgångar, 1 mikrofoningång, 1 IEEE Firewire 1394, infraröd port för konsumentprodukter, uttag för dockningskabel

Kortläsare

Inbyggd 5-i-1 digital medieläsarer för Secure Digital-kort,
MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller xD
Picture-kort

Vikt  /  Mått

3,52 KG  /  41,26 cm (L) x 27,7 cm (B) x 3,5 cm (min H) / 4,32 cm (max H)

Tillverkarens garanti

1 år från HP

*HP Renew

 

 

Just fore u P!!! =P

ENJOY!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0