hellluuuu..

Idag har det vart fullt upp...
Hade helt glömt av att Christina skulle komma idag så precis när jag vaknade i morse och höll på att klä lillen ringde det på dörren...Vi ses ju alltid på fredagar men jag hade heelt förträngt det, lustigt jag som e så noga med tider..
Skyller på att jag inte skaffat mig någon årlig almenacka ännu vilket skapar sitt lilla kaos *fliin*

Efter att ha tagit en kopp kaffe med C var det dags att bege sig till röntgen med lillen så Daniel fick ännu en extra dags ledighet he he skönt!! Det gick bra men vi ska tillbaka nästa vecka och ev blöir det en titthåls operation vilket skrämmer mig lite, usch tänk att söva min lille prins...
Imorgon bär det antagligen av till Salem och fira Diana <3
Reasterande del av kvällen så ska vi mysa med go ostkaka, kladdkakor, fanta och film!
Den bästa sommaren med Göran bland annat, har väntat olidligt på att få se den filem och i onsdags kom den ut på dvd så nu e det dax!!!

Vill tacka Ft för en jätte trevlig middag igår kväll!
Igår satt även Liam helt själv på golvet utan stöd <3
Han e så ducktig lilleman!!! Men när han märker att mamma släppt taget om hans lilla hand
blir han genast osäker och tippar nästan åt sidan, framår och bakåt, haha en fröjd för ögat vill jag lova!
Träna, träna...
Var roligt att träffa dig igår med, saknar mycket....*hemmligt*

Ha en trevlig helg allesammans!!!!

/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0