Kalas hos faster Jaaana <3

Efter många om och men lyckades vi ta oss till Salem idag, (vi mutade farfar Per) ha ha!!
Det var mysigt att träffa alla igen  och Diana gumman som vanligt överträffade du dig själv och hade bakat en jätte god tårta och inte bara en förresten utan två olika ;)
Härligt att också träffa min andra helft Daniella ha ha, love ya bitch!
Denise älskar dig lilla smula, synd vi inte hann prata så mycket, fika??

Glömde dessvärre min kamera hemma i all hysteri imorse så det blev inga bilder =(
Saga & Micke var bedårande i vanlig ordning och Liam hade fått på sig sånna underbara kläder *ler* Han såg så stor ut min lille kille med sin skojora, fluga och fräcka jeans.
Tog en bild precis nu efter middagen, söt va??






Nu börjar jag längta lite till sommaren och jag har många planer inför den dockn går min träning åt skogen nu när jag åt Burger King igår och Mc donalds idag =/ Jag har ingen kurrage alls...
Köpte förresten någon barnmat med fantastisk portions fördelning och återförslutbart lock!!! Kanoners....Fisk blev det och det gillas ;) Har även börjat ge honom morots juice vilket han är helt galen i <3
Nu ringer telefonen och lillen behövs bytas på så det var allt för idag ;)
Hoppas det är min lillebror som ringer ska bli spännande och höra hur han haft det i Norge hos sin pappa <3

/Hej puss, ses!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Allt bra? :D

2010-01-24 @ 16:31:24
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Klart vi ska ta en fika :)På donken? haha skoja!

2010-01-25 @ 00:41:31
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0