heeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen!

Hej och hå har haft på tok för mycket och är fett trött på allt just nu, har tagit åt mig allt för stora uppdrag känner jag och dessa tar för mycket av min tid, därför beslutar jag att ta some time off för att "fixa" allt som är i en enda röra just nu =/
1års kalas på söndag och lägenheten är i drivor... hmmm kanske hinner jag, kanske inte hoppas, hoppas!
Jag hade det ur mysigt hemma i Götet men lyckades glömma kameran precis hela tiden så det blev bara wtt fåtal bilder som givet kommer att publiceras.
Sen har skåps luckorna kommit me so happy!
Dom blev ur bra!
Precis som jag ville ha dem.

Just nu är min mamma här hos oss och ska iaf försöka styra upp alla mina projeckt ha ha..
Va hos min  moster i  Kungälv innan vi åkte hem och gissa om det va nostalgi klimax att vara uppe på golf banan, kiosken ja asså jag mådde så jävla bra och som det e nu gråter mitt järta, man glömmer aldrig vart man kommer ifrån och hela jag längtar hem.
Fast det blir nog så varje gång man åker från nåt man gillar.
Det är ändå skönt att vara hemma nu trots jag har fullt ös.
Nu ska jag krypa upp i soffan med mamma och försöka styra upp morgon fdagen bara 1 dag kvar tills min son fyller 1år <3

Sov gott babes "n Bitches <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: maria

välkommen hem

Kram

I morgon åker jag mot götet

Love M

2010-07-03 @ 14:36:34
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0