14 SUGER =P

Ja må du leva lide Kimmen!

Hej och hå idag fyller min lillebror hela 14år!!

Just nu kosar han sig uppe i Bergen (Norge), så ni inte tror han sitter på nån bergs knalle nånstans ha ha ha.

Jag skulle kunna skriva en hel bok om min bror, alla hyss och galenskap och alla goa mysiga stunder.

 

Jag älskar dig min bror och hoppas du har en kanon dag med din pappa…<3

All kärlek på DIN dag, ringer sen..

PUSS



Jag och min bror efter en lyckad dag på vattenpalatset, låt mig tillägga att detta är taget direkt efter han slagit mig på näsan för att jag tvingat honom under vattnet, ha ha ha ne då skämt å sido blev gött överansträngd och trött efter hela dagen med lek och plask!
Grattis en än gång bror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0