Invites..

Så köket står nu helt stilla och vi överväger att göra om från scratsch igen hmmm =s
Nu har jag iallafall vrit duktig och gjort Liams födelsedags inbjudningar =D
samt Denises student kort som jag faktiskt vart hel nöjd med ;)
Lägger upp bild på dessa snarast möjligen.
Har redan fotat dem så det blir snart mormor som just nu säkert e jätte spänd, eller?? *ler*

Håller tummarna för att ni kommer upp till lillemans kalas!
Dock blev det så att jag bara gjorde inbjudningar till barnen, så släkt och vänner skickas det ej inbjudningar till så bara material gick på närmare 400.
Antaglign blir det bara ett litet kalas för Liams vänner och i och med att barna är så små även deras föräldrar.
Skulle vilja ha ett jätte kalas med just nu är det extremt mycket utgifter och ett 30+50års kalas inom snar framtid så e det ju sommar och allt vad det innebär *flin* med andra ord det gäller att hålla i pengarna.

Nu sitter jag här trött och snurrig, försöker hålla ordning på alla tankar och på alla mina projeckt jag lyckatrs strata ett efter ett och nu måste slutföra.
Jag känner mig själv, det blir inget halvdant här inte men när man nu har småbarn tar allt bara lite mer tid än jag hade räknat med gällande mina renoverings objekt ha ha ha tapetsera om ska jag göra också inom 3 veckor, så den som tycker jag e lat eller inte gör något om dagarna kan bita sig i tungan för här e det full rulle!
Nu ska jag försöka varva ner lite, upp tidigt imon och titta på när dom släpper ut kalvarna på den stora, stora ängen, oops sorry fel av mig studen utsläpp va det jue :p

Ha en fantastisk kväll, på återseende blogg fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0