Nya tag..

Det är bara att ta i!!
Idag har ja misslyckats igen lol!
Jag rv ner massa tapet och trodde det skulle va gör enkelt men tji fick jag...
Ska försöka ta mig en promenix till flygger och köpa lite färg och se om man kan fixa eländet.
Men de riktigt stora projekten kann ja inte börja med förrens om nån vecka eller så för måste åka och köpa trä haha.
Ne om man skulle få endan ur och gå iväg??

Putsning av fönster tänkte jag hinna med i helgn om dt går för sig *ler*
Ja det e mycket nu men jag tycker det är kul att ha något att göra =)
Redag fredag också, så jag önskar er alla en trevlig helg så hörs vi mycket snrt då jag hoppas kunna glädja med något av mina projekt som klara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0