Psyk bryt..

Hej..
Jag mår sådär....
För att vara hundra procent ärlig mår jag inge vidare alls.
Jag vill inte vara som jag e, aggressiv, tycken och allmänt bitchig/jobbig.
Allt jag vill är att göra fint hemma och säkra så gott det går för min son, kan hända jag överdriver men jag gillar inte stök.

Satte mig ner förut och tårarna bara rann, jag e så stressad att jag snart inte vet vad jag har i huvvet.
Ska bli skönt att komma iväg ett par dar för att dock sedan komma hem till en mega stress där tids gränsen inte är optimal alls. Får se om jag klarar av/hinner slappna av nåt alls dessa dagar i Götet.
Mamma åker med mig hem iaf och det känns skönt för då får jag ett extra handtag.

Älskling jag tycker inte att du inte gör nåt, jag är stolt att du går till ditt sket jobb varje dag trots att du inte trivs och jag vet mitt hjärta att du gör allt du kan.
Jag är bara ett damp barn som är van att allt går i ultrarapid och det hade det gjort också om jag bara kunde lyfta och konka alla tunga grejjer själv...
Idag fick jag super woman krafter iaf och läpa ett skåp ahahahha kasta lite skit och gick sen å handla.
Blev en fin liten leklåda till Liam som var bra mycket stlrre än jag trodde, så det var en glad överraskning!

Fredag hämtas luckorna gu så skönt ett problem mindre, men det kostar :s..
Imorgon ska jag få mina nya brillor *suck*...Hmmm dom har gult glas...Inte lika snygga som dom ja harnu men.. Jag slänger upp en bild imon.
Mycket att göra och ingen tid så¨nu måste jag dra mig.

ps nåt e riktigt fel med min mage har så jävla ont, känns som förverkar fast som sitter i hela tiden utan ett enda avbrott, värst e det att sätta sig ner.
Nån som har tips på va de kan va??

Vi hörs bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0