Sjuka.

Hej hej bloggen!
Vi e ruggit sjuka jag och liten har fått halsfluss och inte nog med det besträmde sig våran granne att ha party till 03.30 i morse =s
Jobbigt då det va precis som att han spelade i mitt sovrum.
Liam har spytt som en kalv inatt men värkar lite piggare nu fram imot morgonen.
Har lyckats få i honom lite välling så hoppas hoppas han får ha kvar den i magen.

Måste få ut inbjudningar nu..
Klaset e kl 14 söndagen den 4e juli hemma hos oss.

Nu tänkte jag lägga mig på soffan, inte sovigt en lund och är totalt slut...
Luckorna har dessvärre ingen större framgång här hemma och jag skulle bara vilja stoppa huvudet i sanden, dra nåt gammalt över mig, ja vad som helst bara ja slipper set!

Sköt om er..

Kommentarer
Postat av: maria

krya på er

Kram Maria

2010-06-09 @ 16:14:19
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0