Snart resa

Snart e det midsommar och inte att förglömma Denise som fyller 19!
Denna midsommar blir som sagt i Götet men ska dock inte firas som man brukar, ni vet med dans runt stången, sill och snapps...
Nee vi ska vara på det bästa nöjesland som finns och det med råge hela 2 dagar!!
Hela familjen och min pappa med sin käresta och hennes son samt min lilla loppa till syster =D
Längter jätte mycket nu <3
Söndagen e det återfärd hem för min sambos del men jag stannar ett par dagar extra har bla lovat mamma att ev fixa en present till min bror ;)

Imorgon kommer dom och hämtar luckorna och idag fick jag som utlovat mina nya briller he he..
Slänger upp en bild inom kort.
Nu ska jag slappa lite innan det åter e dax att nanna kudden för att se fram imot en ny fullspäckad dag med början av en tidig tvättstuge tid!

-Hörs folket!

Kommentarer
Postat av: maria

Va kul och åka

när åker ni?



Trevlig midsommar och sommar önskar jag dig.

Kram Maria

2010-06-18 @ 07:02:47
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0