start på det nya köket.

Så har man påbörjatr målning, spackling, slipning och jag vet inte vad.
Ju mer man fixar hemma desto mer nya grejjer upptäcker mabn att man vill få gjort i hemmet vilket är riktigt frustrerande..
Danne & jag är ett bra team och sakta men säkert växer det fram, våra nya luckor *big smile*
Känner mig nöjd och lovar lägga upp bilder men antagligen när det e helt, helt färdigt vilket tar sin tid för vi har nyligen bestämt att skapa ett skafferie ha ha ha.

Mat är lite vanskligt att få till i röran uj uj hur ska detta gå??
Nåja nu har vi snart kommigt halv vägs på luck arbetet iaf.
Imorgon blir det ev ett avbrott i stöket då jag planerar in att åka till Farsta, shit måste ju hinna med lillemans kalas kort, hur ska allt hinnas med??
Redan om 2 dagar tar Denise studenten och det ser jag fram imot jätte mycket!
Tränat har jag gjort också både mån och tis ;) ducktiga mig!!

Ne om man skulle fixa mat??
Ha det fint folket så hörs vi snart.
Om de dröjer vet ni varför *fliiin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0