Vad hände??

Åhhh jag vill bli klar nu asså, men det enda som händer e att vi måste göra om hela skiten, man blir ju inte lite trött!
Igår var en lyckad dag, Denise swwet Linderoth tog das student och jag mådde prima!
Ja sen slackades det efter i vprat projeckt här hemma MEN icke att förtrösta för dety blir av....Snart....Jag slipar lite imon sen målar på måndag eller nåt..
Any how måste det vara klart innan den 16e då moster kommer på besök med Samuel, då ska nästa projeckt påbörjas *fliin*
Sitter hemma här då ensam mannen e ute på vift med polarna precis som igårkväll, men igår kokm han hem tidigt med gött käk vilket jag också hoppas på att han gör inatt med =D

Måste se till att skicka inbjudningar till Liams kalas senast måndag och få in breven till Försäkringskassan också, suck denna månaden är inte kul!

Snart blir det en mini resa till Götelaborg igen, mycket nöje önskas då när vi ska hedra Liseberg med ett besök på Självaste Midsommar!!

Ha en skön lördag gänget och håll tummarna att jag får god mat och iaf lite av köket gjort imon!
Uppdaterar så snart kja kan de närmaste veckorna kommer bli lite hopp är jag rädd men tänk så kul med före-efter bilder sen va??!
Sen, min träning e knas nu för så mycket skit jag ätit dessa dagar har jag nog inte ätit under heeela min graviditet, hjaaa oroa er nu!!
Jag har gått upp lite igen men jag e inte rädd för att get back up on the saddle igen!
En annan liten pik är mitt älskade spel, buuuhu jag har ingen tid alls längre och mina kära karaktärer står på samma plats och trampar .. Inte bra, men jag skyller på att det faktiskt e sommar!

Nu stämplar jag ut för idag, god natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0