10 månader (redan)



Lojke, lojke vad min son e stor nu =)

Som jag säger varje månad tiden bara springer iväg!!

Liam har nu 2 små tänder, nåja en och en halv kan man väl säga he he, lilla vampyren.

Båda sitter i över käken och han e bedårande när han skrattar och ler så dom små tansebissingarna syns!

10 månaders kontrollen som tidigare nämnts gick super och han lär sig allt som han ska och är precis som han ska, fast det visste jag ju redan =)

 

Underbara lilla killen hade dock gått ner ett par gram efter senaste besöket, det var ju lite problematiskt med maten efter operationen, men nu flyter allt på i vanlig ordning så han har när som ätit upp sig i sitt runda jag igen *ler*

 

Vikt:     Längd:   Homf:

9.280g  76cm     45

Sist vägde han 9.635g så det är en liten vikt minskning på 355g ca.

 

Se nu till folket att komma ut och njuta av solen innan dessa otäcka kryp letar sig fram och då främst syftar jag på getingarna!!

Ha en fortsatt skön torsdag och glöm inte kolla in v idag kl 20.00 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0