Afro dans!

Ohh mama!
Det var grymt!!
Djungeltrummorna och den Afrokanska rytmen, wooowwiii, me like it, me love it alot...
En timme körde vi och svetten rann i pannan, me love to sweat!!
Klassen är på engelska och i hög takt så det gäller to keep up, man jag fick faktisk beröm av klass läraren för hon tyckte jag var duktig och hängde med bra, samt att detta var min första gång men absolut inte sista.
Jag var lite fundersam på hur alla i gruppen kunde vara så bra och minnas hela koreografin så himlens lätt,nja svaret var ju att dom var inbitna i det och gått kursen flera månader :p

Jag har varisn vatten blåsa under varje fot, det gör riktigt ont och jag tassar fram på tå.
Aj aj aj, suck ja ja det var och är värt det.
Kommer igen nästa tisdag.

Hmm vad blir det för mat då folket??
Själv e jag ur sugen på en stor fet pizza, det var ett tag sen nu och banne mig jag e värd en he he ja ja vi får se vart det slutar.
Imon blir det nog en lugn dag hemma måste städa lite och dona hemma.
Tänkte ev gå till ft på torsdag och sen träna.
På fredag fyller lilla Micke 2år snutte killen tiden går så snabbt, ska bli underbart att träffa dom alla igen.

Ha en fortsatt skön tisdag och glöm inte kolla Despret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0