Denna dagen...

Som gamle farbror Melker alltid sa "Denna dagen, ett liv!
Ha ha ha fantastiskt!
Idag är jag på topp humör härligt väder, super nice hemma och en riktigt mysig dag med Marie & Elsa.
Vi började dagen med att gå till FT som typiskt nog var på vift men så blir det när manb inte ringer innan he he.
Vi gick ner på det nya fiket och käkade en frukost, sen bar det av till Handen och shoppades loss lite faktisk oops, när man har kasst med flis e detta inget jag starkt rekomenderar!!
Men det var super sale på Gina så jag fick med mig 2 klänningar och ett par leggings till en mycket nätt summa, kan ju avslöja att klänningarna bara kostade 29kr st så det va ingen fara!
Sen köpte jag en t-shirt med trycket i <3 Dad och ett par jeans som kan göras till shorts till lilleman, han kommer bli ur tuff.
3 par halkisar fick liten också för detta e behövligt när han nu börjar så smått ta sig fram över golvet :D
Jag köpte också en snygg fotlänk för det har jag saknat runt foten, kan avslöja att jag faktiskt känt mig en smula naken utan!

Efter denna nätta shoppingtur samt mycket fönster shopp gick vi ner till gropen och satte oss.
Där bjöds det på förfriskningar, chips & härlig sol!
Tack för en super dag Marie, detta hoppas jag vi kan göra om snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0