Hej bloggen, hjälp mig!

Åh irriterande, nyss skrivigt klart inlägget och råkade deleta innan publicering. Ja ja så kan det gå.
Som vanligt är det full fart och den började tidigt med en resa till SÖS kl 08 imorse.
Tack Marie & Elsa att ni åkte med ord kan inte beskriva min tacksamhet!
Trött som bara den är jag också eftersom jaginte fått någon sömn allsinatt och upp tidigt imorse, så nu är man inne på sitt andra dygn utan sömn vilket suger fett dino balle!  :p

Jag har ett dilemma!
Jag vet inte alls hur jag ska lösa det.
Jag var ju som sagt på SÖS gyn mottaging idag.
Efter förlossningen blev jag fel sydd därmed fel läkt och det måste korrigeras, dock är detta enkelt men operationen inne i slidväggen e värre!
Beslutet är svårt att fatta, det gynnar mig att göra operationen på många vis och inte mist kommer jag slippa svidandet som kan uppstå ibland vid samlag men kruxet är att om jag väljer att göra operationen kommer jag inte kunna föda vaginalt igen utan få göra planerat kejsarsnitt =/
Jag som är dö skraj för sprutor skulle aldrig i livet låta dem ta eda bedövning på mig, no chans!
Vad jag förstått måste man ta den om man gör kejsarsnitt??
Jag känner mig jätte deppad och vet inte alls hurvida jag ska bestämma mig, någon som har förslag, kanske själv gjort kejsarsnitt??
Isåfall hur blir ärret, smärtan efter och finns det alternativ istället för eda??

Något lite roligare..
Tecknade mitt 12mån träningskort idag på sats yeeeah baby yeeeah!
Mrie gjorde det också så nu blir de åka av he he, här ska brännas fett och tränaS!
Ev ska vi sätta igång redan imorgon med styrka!
Nästa tisdag ev Afrodans!!
Shit jag e skit laddad...
Nu får ja inte slacka efter bara för det är en dyr månadskostnad, men ja tok gillar minisats för min lilla son.
Det såg jätte mysigt ut för barnen med bollhav rutschkana å grejjer!
Personalen verkar kanon så nu ska vi se om vi lyckas hålla detta!

Det närmar sig inför lill Ds student and we are proude!!
Dags att mata surpuppan liam med hemgjord torsk, potatis och citronsås ;)
Trevlig Tisdag folket!


Kommentarer
Postat av: Faster An1

Hej på dig<3

Vad du råkar ut för!!!!!!! En Sandénare eller? Klart du ska rätta till felet, kan du tänka dig obehag ca 50 år framåt.... Kejsarsnitt är ingen fara, du kan välja att sova eller vara vaken under ingreppet. Jag rekommenderar sova, (har provat bägge). Lugnanade innan operationen gör att livet känns skönt, efteråt är du öm i såret ett tag. Men inga problem med musen den funkar som den ska plus att den inte tänjer ut sig till garagestorlek. Vetenskapen håller kanske inte med mig om att kejsarsnitt "sparar" musen. Men lita på faster, Kör på operation!!!!!!!!

Puss i ljumsken å hälsa familjen

2010-05-11 @ 17:23:43
Postat av: Antina Sjögren

Hej attans vad du råkar ut för saker och ting om operation är lösningen på dina besvär så ta den tycker jag kramis

2010-05-11 @ 17:38:39
Postat av: LINDEROTH

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig eftersom jag aldrig fött barn. Men tycker du ska göra det som känns bäst för dig, självklart bra att vara påläst då :)



Aww <3 Ni MÅSTE komma då. inbjudningarna kommer inom kort sm sagt:P



Sött kort =)

2010-05-11 @ 18:21:58
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0